A második vállalkozási ötletem, egy öszvér dolog abból a szempontból, hogy félig online félig offline. Mert tulajdonképpen ez is egy online tanfolyam, de ehhez a tanfolyamon résztvevőket elsősorban nem a neten fogom tudni megszerezni, vagy legalábbis azt hiszem. Ez nem lesz egy egyszerű feladat, mert olyan embereket kell bevonni egy online tanfolyam elvégzésébe, akik nem túl gyakorlott számítógép felhasználók. Jól hangzik, mi? Itt az lesz a lényeg, hogy különböző írott médiában fogok feladni hirdetést, hogy lehet jelentkezni a tanfolyamra és aki jelentkezik, annak először egy alapozó oktatási anyagot fogok elküldeni (valószínűleg postán) aztán a neten követheti nyomon a további leckéket a lelkes résztvevő.

Ez elég rizikósnak hangzik, elég sokat gondolkoztam rajta magam is. Ezzel úgy vagyok, hogy kipróbálom egy-két max. három hirdetéssel különböző médiákban, aztán majd meglátjuk, hogy mi sül ki belőle, túl sok energiát nem fogok belefektetni, mert ha nem jön be akkor ne vesszen kárba a belefeccolt idő. A tervem az, hogy a tanfolyam anyaga a tanfolyam alatt folyamatosan fog alakulni és amikor vége lesz a tanfolyamnak akkor lesz kész. A tanfolyamot különböző egymásra épülő modulokból építem fel és az lesz a lényege, hogy naponta egy-egy kis max. 10-15 perces anyag fog felkerülni egy zárt honlapra, ahonnan naponta lehet majd letölteni, megnézni az aktuális anyagot és kérdéseket feltenni hozzá. Így napi kapcsolatba tudok kerülni a résztvevőkkel és az egyes anyagokat az aktuális igényeiknek megfelelően tudom alakítani.

Hosszú távon a cél ezzel a közönséggel, hogy "magamhoz szoktassam" az ügyfeleket, bizalmat építsek ki magam felé és ezáltal hosszú távú segítség nyújtást tudjak nekik adni, ami a tanfolyam egyre magasabb szintű elvégzésére ösztönzi őket.

Ennek az online vállalkozásnak a célközönsége merőben más, mint a kismama vállalkozásomnak, kicsit nehezebb dolgom lesz, mert nem tudok annyira azonosulni velük, de ezt a hiányosságot, pont azzal szeretném kiküszöbölni, hogy a tanfolyam elvégzése alatt folyamatos kapcsolatban leszek velük.

 

A következő bejegyzésben a  már említett fali tábláról fogok írni egy szösszenetet.

 

Ps. Tegnap megint ellébecoltam az időt, pedig kivételesen tudtam volna dolgozni, de nem bírtam magam rávenni áááá lusta dög vagyok, hajnalra beállítottam az órát és másfél óra múlva ébredtem fel, hogy elaludtam. Emiatt egész nap lelkiismeretfurdalásom volt, ezért ma sokkal korábban felébredtem és fel is keltem!:-) Persze lehet, hogy csak a meleg miatt volt....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vallalkozoleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr823059622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása